Kızlar selam bebeğim iki gündür emzirmeye çalıştığımda çığlık kıyamet ağlıyor gece uykuda emziriyorum gündüz ağlıyor emmiyor arada bi bi şekilde kandırıyorum ama bu işin sonu meme reddi gibi duruyor. Ten tene temas denedim ayakta emzirmeyi denedim emzirir pozisyonda sohbet edip güldürüp belli bi zaman geçtikten sonra vermeyi denedim ama maalesef hiç biri işe yaramadı. Benim gibi bunları yaşayıp belli bi süre sonra tekrar bebeği emen oldu mu? Bu kalıcı bişey mi yoksa geçici de olabilir mi ?