sblnzl Cihan-mom Cihan-mom mümkünse evinize bir termometre alın ona göre tulumun içine zıbın ya da ince pijama vs giydirin bende 2,5 tog kullanıyorum odanın sıcaklığına göre içindeki kıyafeti değiştiriyorum
gly57 Cihan-mom sadece zıbın giydirin üstüne tulum. biz şuan 1.6 olanı kullanıyoruz. yüksekte oturduğum için soğuk oluyor. kar yağdığı zaman evin derecesi 20 lere düşerse 2.5 tog giydircem sadece bezin üzerine diye düşünüyorum. size tavsiyem bir derece alın eve ona göre ayarlarsın kıyafetini vs.
humommy Cihan-mom sana önerim xiaomi’nin termometresini mutlaka alıp odana koyman olur. Öyle aman aman bir para da değil bu devir için gayet makul fiyatlar. Uygulamasından da bütün gece saati saatine odanın kaç dereceye düştüğünü gösteriyor. Sana da kaç kat giydireceğin içine ne giydireceğin hakkında fikir verir. Ben de bebeğime 2.5 tog zıbınla giydirdim sonra gece emzirmeye kaldırdığımda ter içinde kaldığını görünce 1 toga düştüm ki o bile bazen sıcak geliyor.
Tatlican Cihan-mom Ben 2.5 tog kullaniyorm ev 20 21 derece icine atlet giydirmiyorum ayagini sıkmayan bol corap giydiriyorum uzerini örtmuyorum sadece buzlu havalarda giydirin icine picama ozamn hasta olmustu giydirmedigimde