Arkadaşlar civilden bebeğime uyku tulumu aldım 2.5 tog diye geçiyormus biz sobalı evde kalıyoruz daha önce bebeğim olmadığı için hiç kullanmadım neyse dün akşam banyosunu yaptırdım ilk defa kullanacaktım üzerine incecik gecelik giydirdim tulum giydirecegim için .
İçinde kısa kol zıbın ve incecik gecelik varken giydirdim çorabını çıkarttım elektrikli ısıtıcıyı yaktım uyuduk eşim de çorabı yok diye ayaklarını ince bir battaniye ile örtmüş ama.sadece ayaklarını 1-2 saat sonra oğlum öyle bir ağlayarak uyandı ki emmek için baktım çocuk kalorifer gibi sımsıcak yanıyor hemen üzerinde ki tulumu çıkarttım tulum okadar çok ısınmış ki şok oldum ateşini ölçtüm 37.3 olmuş korktum hemen elini yüzünü sildim neyse ki ateşi 36. 2 ye düştü ama o korkuyu size anlatamam sizden ricam deneyimli anneler bu tulum nasıl kullanılıyor bana anlatabilir misiniz.
Şuan elektrikli ısıtıcı yakıyorum odada tam soğuklar çökmedi diye ama elektrik gidiyor geceleri oda çok soğuyor ben bile üşüyorum bebeğim de üzerini çok çok açıyor yardım lütfen 🤦