Islatıp gogsume sürdüm. Ama şoyle yaptım bırden kesemedim. Oglumdan daha cok uzuldum emmeyi bırakma evresinde sureklı agladım. Azaltarak bıraktırdım. Gunduz bır kez oglen uyurken vermıstım. Artık sureklı memedeydı hıc bır iş yapamıodum. Onu surdum ıkı gun o surece alıstı. 2bucuk ay boyle surdu. Sonrasında da artık yara oldu oglum dişlerin cıktı yemek te yıosun süte gerek yok neneler cok acıo yara bandı yapıstırallımmı dedım. Yapıstırdık beraber. 2gun gece uyandı ıstedı yara oldu su ıcer mısın dedim. Bır ıkı vurdu 3.gun hıc ıstemedı. Ne o agladı ne ben. Goguslerım hıc şişmedi. Oyle bı anım var ıste anlatayım dedim 🥰🥰