Benim ilk oğlum 2buöuk yaşına kadar konusmadı çevremde görürdüm konuşuyorlardı üzülürdüm ama şuan 4 yaşında maşallah konuşması iletişim i çok iyi yaşıtına bakıyorum kendini ifade edemiyor konusması zayıf yani demem o ki terkar her çocuk farklı kimi erken konudur kimi geç kimi zayıf kimi kilolu herşey zamanında güzel