1mom1baby_ benim doktorum da önemli olan doğum kilosu demişti. Benim oğluşum 2500 doğdu yenidoğanda kaldı 2380lere kadar düştü hatta. İlk iki ay 1 er kilo aldı 3. Ayda 550 falan almıştı. Zaten hızlı kilo akan bebek iletide obezite ve şeker riski taşıyormuş. Şu an yaşıtlarına göre zayıf mı evet zayıf ama sağlığı ve gelişimi yerinde çok şükür. Sağlığı iyiyse kiloya takmayın derim. Gece 3 saatte bir emzirin özellikle saat 2den sonra anne sütü daha yağlı oluyor. Bi de gündüzleri ön sütü sağıp arka sütü verebilirsiniz daha çok kilo aldırıyor. Bir de genetik de önemli faktör, ben de eşim de sıska bebrklermişiz, ben aç duruyomuşum resmen. Şimdi ikimiz de dana gibiyiz maşallah😂Sağlıklı olsunlar da kuzular, ileride büyüyünce kilo vermeye çalışırlar😂