Diş değil bu, diş kisti. Önemsiz ve kendiliğinden geçen birşey demişti doktorumuz öylede oldu. Diş çıkacağı zaman internette gördüğünüz o kesik gibi görüntü oluyor sonrasında diş yavaş yavaş kendisini gösteriyor. Birde böyle nokta halinde değil direk diş şeklinde çıkıyor.