Maryhoney benim ikizlerim var 7.5 ayda çıktı ilk disleri aynı anda tabi biraz huysuzluk vardı ama abartılcak sekilde degil cok sükür ates çıkarmadık ama huysuz olduklarinda agrıları oldugunu hissettigimde calpol verdim simdi 8 ayliklar 2.disleri cikti sorunsuz gidiyor simdilik ☺️