Gerçi büyük çocuğunuz kız dimi,bu detayı kaçırdım uymuyor zaten size🙈 ya bir de bir hesap vardı biz kendimize çocuğumuza eşimize denedik arkadaşlarla hepsi tuttu sadece hamile arkadaşın bebeğinin cinsiyetinde tutmamıştı. Tam hatırlamıyorum ama doğum yılı başlanarak hesaplanıyordu bilen varsa yazsın. Benim ikinci bebekte de tuttu mesela. Şöyle bir leydi, hem eşinin hem senin doğum yılından başlayarak,erkeklerde 3 yıl kadınlarda 4 yılda bir hesabı yapılıyor ya da tanim tersi unuttum en son kimin doğum günü olduysa bu hesaba göre o kişinin cinsiyetine göre çocuk oluyor. Vallahi bunda tutma olasılığı yüksek doğanlardan hesapladık. Karışık oldu ama bilen varsa yazsın hem test ederiz bir daha😂