Karyaemir bizde test negatifken ilişki olmuştu, ertesi gün test pozitif çıktı , o gün ve ertesi gün de ilişki oldu. Oğlum oldu . Yani cinsiyet açısından hiç düşünmedik, dediklerinizin de bilimselliği var mıdır bilemiyorum ama tamamen erkekten gelecek olan kromozomla alakalı ve de Allah’ın takdiri diye düşünüyorum.