Seren35 vakit kaybetmeden internetten veya youtubedan emziren anne diyetleri örneklerine bakıp deneye deneye başlayabilirsin
Diyetisyene gidiyorum ama açıkcası gitmeye gerek yokmuş
Günde 2 öğün besleniyorum 3 lt su içiyorum
Beyaz ekmeyi, atıştırmalık, paketli gıdaları, hamur işlerini kestim
Akşam yemeklerine salatayla başlayıp tek ana öğün yedim spor da yapıyorum zaten bu şekilde her türlü kilo veriliyor
Sabah kahvaltımı yine canımın istediği gibi yapıyorum
Bazen kaçamak da yapıyorum
Fuck the diyetisyen 👹