Yarenokty merhaba cok geçte olsa teşekkür ederim postu unutmuşum.ve bildirimleride farketmemişim. Tabi aradan bu kadar zaman geçince bilgi guncellemesi gerekiyor 🙂 postu actigimda en ufak bir fikrim dahi yoktu ama bu süre zarfında cerrahlar ile goruserek ogrendik. Maalesef bizim de aynı idrar deligi olması gerekenden biraz daha asagida hipospadias olarak geciyor agir bir vaka degil ama operasyon gerekiyor su an da 8 aylik oldu bu ay icinde tekrar goturecegim doktorumuz 8-9
-10 aylık gibi operasyon olabilir aon muayeneniz de tarihi netleştiririz dedi. Sonda takıliyormuş yaklaşık 1 hafta kadar o kadar canim sıkılıyor ki bu süreci nasıl gecircez bilmiyorum oglum su an emekliyor ve cok hareketli nasıl olur ne zaman uygun tecrübenizi paylasirsaniz çok mutlu olurum💗