rmkcnr merhaba biz ilk kepez devlet hastanesine gitmiştik şiddetli kusmadan dolayı ultrasonla böbreğe baktıklarında çocuk doktoru böbreği şişmiş çocuk nefrolojiye gidin demişti bi süre akdeniz üniversitesine ücretli doktora gittik bi kaç ay sonra çocuk ürolojiye yönlendirdiler her ay takipteyiz orda kepez devletteki ürolojiye sünnetini yaptırdık bişey dememişti kontrolede gittik yine bişey diyen yok ben pipisinde çift delik gördüm kepez devlete eşim götürdü bişeyi yok nerden çıkarıyosunuz demiş içim rahat etmedi özel akdeniz şifa hastanesindeki ürolojiye götürdüm o dedi doğumsal bi rahatsızlık olduğunu ama sağlık sorunu teşkil etmediği için ameliyata gerek yok sünnetli doğmuş ama ikinci delik diğer deliğe çok yakın dedi