Binnur_cam gzdaybk aldım bende öyleyece duruyor normal tencerede pişirip veriyorum sanki şimdiki sebzelerin çok vitamini varda suda gidecek 🙄
tekbasimabakiyorum gzdaybk Philips event buharlı pişiriciyi satacağım artık gerek kalmadı. Piyasa fiyatına bakın, fiyatı siz söyleyin. Sizi de beni de üzmesin :) aparatlarla uğraşmayın boşa
ugurbocugu gzdaybk ben aldım heves edip ama max 3 kez kullandım pek gerek duymadım. Suyunu az koyun tamamen çekmiş olur vitamini yine sebzede kalır.