Kızlar bebeğim 5,5aylık ek gıdaya başlayacağım şu herkesin bildiği tencereye oturtulan aparat varya alıp memnun kalan varmı bazı yorumlar paslanıyor da denilmiş Ikea iyi deniliyor oda pahalı almak istemiyorum bide ne kadar kullanicam onu suda haşlama yapsam nasıl olur