Bizim komşunun çalınmıştı 17 bin tl falandı arabası. Aradık taradık yok kimsede bulamadık
1 yil sonra karşı apt da dar gelirli bi aillede gördük o arabayı hiç ama hiç tahmin edemeyeceğimiz birinde çıktı yani … belki aynısıdır deneyin
Asgari ücretle tek çalışan mümkün değildi o arabayı almaya