OptimusPrime Ronron Giden gitmiş. Kapı önünde bebek arabası niye duruyor ki? İnsanlar girip çıkıyor elini süren olur tüküren olur,üstüne öksüren,hapşıran. Iy çok pis. Geçmiş olsun.
Buket57 Ronron kız dünya para zaten bebek arabası 😔 valla ben eve alıyorum mecburen. Keşke koymasaydınız kapıya ortalık hırsız dolu.
Ronron OptimusPrime bırakmıyorum normalde ama ben tektim bebeğimi yukarı çıkardım arabauı bıraktım bebeğim evde oyalayana kadar 10 daka sonra indim baktım araban yok
OptimusPrime Ronron Alıp hurdacıya falan satarlar galiba. Neyse size bir şey olmamış diyelim,belli ki takip etti.. O da korkunç. Yoksa nerden bilecek evi turşu bebek arabasını bıraktığınızı?
Ronron OptimusPrime yüksek ihtimal ya hazırda bekliyordu yada takip yarın gidip çevre stopçulara bakcam işte bulunursa bakalım
Ronron Buket57 canım normalde eve koyuyorum zaten 10 dakika da oldu bebeğimi yukarı getirdim ikisini beraber taşıyamıyorum bebeğimi oyaladım 10 dakaya indim baktım yoktu
OptimusPrime Ronron Bir de letgoya bak bakalım hani belki oradan satışa koyar bir ihtimal ama hemen satarlar diye düşünüyorum çalıntı olduğu için.
zeynepzezee Ronron çok geçmiş olsun hayrını görmesinler, de Allah aşkına şuraya birşey yazıyorsunuz düzgün yazın fıtık oldum gözüm kanadı okurken 😅😅😅 stopçu ne demek? SPOTçu olacak. DAKA diye bir kelime yok, dakika var dakka yazsan da olur. Daka ne 😅😅
Ronron Bugram06 binada yok ama bizim evin yannda bi tane dukkan var şuan kapalı ama yarın sorucam kameraya baksınlar
Ronron zeynepzezee hahaha güldürdünüz beni moralim bozuk oysaki türkçem çok iyi değil oyüzdedir belki
CeydaST zeynepzezee 😬😬😬😬 😂😂 yorumları okuyayım dediydim sen diyene kadar o kadar dikkat etmediğimi farkettim uykulu uykulu 😂