Girl_baby benmde bebeğim 15 aylık ve dediğiniz gibi oyuncaklarını paylaşmaz çocuklarla hatta onları görmez bile ilgilenmez onlarla bi nevi yoklarmış gibi davranıyor ve hatta bi kaç tane daha şüpheli hareketleri vardı gittim psikiyatriye en son ve bu çocuk çok normal otizim böyle bişey değil yani paralel oyun bile varsa yeterliymiş bazı çocuklar özellikle de yalnız yetişen çocuklar öyledir yani genel olarak