15 aylık kızım var asla yaşıtlarıyla oynamıyor sürekli ağlıyor oyuncaklarını paylaşmıyor eve gelen yabancı insanlardan çok huzursuz oluyor sürekli ağlayıp kucak istiyor
Doğduğundan beri böyle insanları kalabalığı hiç sevmiyor
Başka bir şeyi yok sadece bu var normal mi değil mi kızlar çok kafaya takıyorum