hunilimomy mervee06 Merhaba Annemiz, Forumumuzda, bahsi geçen marka , network vb. Marka katalog hakkında post açılmasına ve yorum yapılmasına izin veremiyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Mutlu Forumlar .
NatashaRomanoff Nilay_80 haklısınız ama değil. Ben 10 gün kadar çalıştım diyorum ya tek sıkıntı sigorta yapmamaları ama sıfırdansa 1 olması daha iyidir mantığıyla başladım ben 10 güne 3800 lira ödediler. Faydalanmak isteyen olursa diye paylaştım çok var çünkü bu platformda evden çalışmak isteyen anneler
yebesim123 alyasivar merhabalar lütfen kusura bakmayın bildirim almadığım için mesajınızı yeni gördüm eğer hala ilgileniyorsanız bilgi verebilirim
Orduluuu NatashaRomanoff merhaba çağrı mı alınıyor online mı acaba oğlum gürültü yapıyor sıkıntı oluyor mu
NatashaRomanoff aselliyam23 çağrı düşüyo sürekli Türkiye geneli E-Bebek’ten alışveriş yapanlar bilgi almak isteyenler genelde arıyorlar. Şu ürün stokta var mı diye çok arayan oluyo mesela. Geciken kargo için çok oluyo aramalar onlar için kayıt açıyorsun. Zaten eğitim veriyolar 2 gün boyunca. Ekranı çok kolay her şeyi görüyorsun nerede olduğunu. Satış yok sadece görüşme yapıp şikayet kayıda alıyosun yetkili birim arka planda hallediyo zaten
AEKumsal NatashaRomanoff Güvenilirse bende denemek isterim, çağrı merkezi geçmişim var ama şuan farklı bir işim de var ücretsiz izindeyim sigorta olmaması benim açımdan iyi ama part time yokmu bu işte acaba bilginiz var mı?
Orduluuu Nilay_80 instadan dm attım dönmedler profillerinde form var orda tc istiyor emin olamadım onu dolduracaktım yoksa