queenx Aman boşver , ölümüne tv savunanları otizm, konuşmama postlarında görüyorum nedense belirtileri neler diye araştırıyorlar yada Çocuğum etkinlik yapmıyor, çabuk sıkılıyor, kitap okuyamıyorum, hiperaktif diye postlar açıyorlar . Hala izletmeye devam etsinler çocuklarına üzülüyorum, belli bir potansiyelde doğan çocuklarını maalesef geriletiyorlar.