askevlat07 tek çocukta pişmanlık olur mu bilmiyorum ama ben kendi adıma konuşayım hiç pişman değilim bir oğlum bir kızım var iki duyguya da tattım ben tek çocuğum oğlum da yalnız olsun istemedik ikinciyi bu niyetle düşündük rabbim de nasip etti çok şükür üçü asla istemiyoruz nettik yaptım bence düşünülmesi gereken bir karar gek çocukta çünkü dönüşü yok tek çözüm tüp bebek