kizlarimbenimherseyim Bende baglattim ama öyle mesaj felan gelmedi ben 35 yasindayim 3 kızım var yeter bu kadar başka istemiyorum dedim hrm yanliz bakıyorum hemde çok hasta oluyorum sezeryan olduğum için o yüzden baglattim
Oscarito41 kizlarimbenimherseyim bende oyle yardimcim yok.. kontrole gitmeye bile firsatim olmadi dusun yani.. cocugu suruklemek istemedim hastaneye hava soguk hasta olur diye… Benimde 3. Cocuk Rabbim evlatlarimiza saglik versin 🤲
Oscarito41 Csmvrl olabilir cunku hicbir aciklama yapmadilar parca aldik gibisinden bisi demediler hic.. kontrole bile herhangi bir doktora gidersiniz dediler..illaki sezeryana yapan doktora gelmenize gerek yok dediler
Csmvrl Oscarito41 anladım her doktor farklı tabiki bişey yoktur merak etmeyin sağlıkla büyütün bebeğinizi 🥰
Esra3419 Oscarito41 bende bağlattım bana da. Aynı şekilde mesaj gelmişti patoloji sunucunuz çıkmıştır diye
Oscarito41 Esra3419 pataloji sonucunuz bnm gibi aynimi acaba.. cocuklardan bi firsat bulup hala doktora gidemedim dogumdan sonra🤦🤦🤦
Esra3419 Yani sizin sonucuzu bilmiyorum ki ne yazdığını ☺ama bende tüplerimi bağlattım mesaj gelmişti patoloji sonucunjz çıkmıştır diye
askevlat07 Esra3419 tüpleri bağlamak için Bi kural yada bişiler söylüyor mu illaki 2 3 çocuk mu olması gerekiyor
cansumert askevlat07 yaşa da bakıyorlar galiba ama çoklu Doğumda da bağlıyorlar diye biliyorum benim yaşım 26 y dı fakat 4.sezeryanımdı doktorum bağladı
Esra3419 askevlat07 benim 4. Gebeliğim yaşım 30 dü yinede bağlamaya bilir dedi doktora bırakmıştı kararı doktor sordu bana bende istiyorum deyince bağladı
cansumert Oscarito41 ben doğumumda baglatmıştım öyle rapor filan istemediler sadece imza aldılar eşimden seseryan sırasında bağladı doktorum
merve171214 Oscarito41 31 gün önce doğum yaptım benimde tüplerim bağlandı ama hiç böyle bir mesaj gelmedi sadece doğuma alınmadan bir gün önce eşimden imza aldılar doktorumda bağladım dedi o kadar
merve171214 askevlat07 hayır 27 yaşındayım 2.sezaryenımdı tüplerimi bağlatmak istiyorum başka çocuk kesinlikle istemiyoruz dedim eşin onaylıyor mu dedi evet ortak kararımız dedim imza vermesi gerekiyor dedi doğum öncesi evrakları imzalarken tüpler içinde eşim imza attı bağladılar ama bazı hastanelerde 30 öncesi bağlamıyorlarmış sanırım il ilçe hastaneye göre değişiyor
askevlat07 cansumert Hım anladım gerçi yaş 28, tek çocuk düşüncesindeyim kesin çözüm bağlatmak gibi gözüküyor açıkçası kafam karışık
askevlat07 merve171214 anladım canım büyük şehirlerde illaki kabul eden vardır, yaş 28 ama tek çocuk bende, açıkcası istemiyorum da en kesin yol bağlatmak garantiye almak gbi duruyor, pişmanlık olur mu bilmiyorum ama olmam gibi duruyorr
merve171214 askevlat07 tek çocukta pişmanlık olur mu bilmiyorum ama ben kendi adıma konuşayım hiç pişman değilim bir oğlum bir kızım var iki duyguya da tattım ben tek çocuğum oğlum da yalnız olsun istemedik ikinciyi bu niyetle düşündük rabbim de nasip etti çok şükür üçü asla istemiyoruz nettik yaptım bence düşünülmesi gereken bir karar gek çocukta çünkü dönüşü yok tek çözüm tüp bebek