Defnesa Deletedmom_104 arkadaşlarımın çocukları gidiyor hep çok memnunlar Google yorumlarında da benmi goremedim ki şimdi baktım da kötü yorum yoktu
Deletedmom_104 Defnesa silindi mi acaba daha dün aksam baktm google green house yazdım orda yorumlar kısmı vardı google bünyesinde bir adam maddeler halinde yazmıstı cocuklar eve ac gelşyor vs vs
Eylulsmom16 Deletedmom_104 merhaba kızım 3 buçuk yaşında Çankaya belediyesinin kreşine gidiyor biz çok memnunuz sanırım yeni dönem kayıtları Mayıs ya da haziran ayınfa oluyor kura ile alıyorlar biz öyle başvurduk
Deletedmom_104 Eylulsmom16 Canm tam olarak nerede hangi semtte nasıl basvuruluyor nasıl kura cıkıp cıkmadıgına bakılıyor detay berrsen cok sevnrm
Eylulsmom16 Deletedmom_104 Çankaya belediyesini takip etmen gerekiyor canım orda başvurular vs belli oluyor Instagram varsa oradan da edebilirsin
Yasirefeninannesi Deletedmom_104 isimlerini hatırlamıyorum ama ordan geçerken görüyorum birde şahane pazarın o sokağın da var
Ayza-Lina Deletedmom_104 merhaba Eryaman future Kids diye bir okul var ben orada daha önce öğretmenlik yapıyordum. Güzel bir okuldur müdürü de benim öğretmen arkadaşım her konuda destek oluyorlar
Bsk8181 Eylulsmom16 Dostluk kresine başlayacak,pazartesi açılıyor,kaçta bırakıp kaçta alıyorsunuz,birde uyku saati varmi,sorularıyla sıkmak istemiyorum sizi ama merak ediyorumda😔
Bsk8181 Dostluk kresine başlayacak,pazartesi açılıyor,kaçta bırakıp kaçta alıyorsunuz,birde uyku saati varmi,sorularıyla sıkmak istemiyorum sizi ama merak ediyorumda😔
Eylulsmom16 Bsk8181 yeni açıldı orası güzeldir eminim :) sorun tabi ki insan çocuğunu bırakıcak birilerinden destek istiyo merak ediyor :) 3 yaş vs 4 yaşları uyutuyorlar 13-15 arası uyumayanda oluyormuş ama dinlenme saati diyorlar yatağa gidiyorlar mutlaka sabah en erken 7.30 en geç alış 17.30 bizim kreş için böyle muhtemelen diğerleri de aynıdır hepsinde aynı yemekler çıkıyor bütün belediyenin kreşlerinde arkadaşımın ki de gidiyor diğer bi kreşe ordan biliyorum başka sormak istediğiniz bir şey varsa seve seve :)