Kızlar okul konusunda aşırı kaygılıyım. Oturdugum semtte arastırdıgım kadarıylr kızımı güvenp göndereblcgm ne oyun grubu ne anaokulu yok. Devlet okulları var onları nasıl arastırır kime sorarım bilmiyorum. Gönlüm özelden yana ama karsılayabilir miyiz bilmem. Bazı sorularım var yardımcı olursanz cok sevnrm. Bu arada kızım 3 yasında önmzdeki dönem düşünüyorm anaokulunu.
Öncelikle sizle kaç yaşında gönderdiniz ve hangi SEMTTE? Sakıncası yoksa adı nedir ?
Bir öğretmene kaç cocuk düşüyor?
Wc konusunda destek oluyorlar mı?
Uzaksa servisle mi gidiyor?
Devlet ise de önerilerinizi dinlemek istiyorum. Verim alabileceği neresi ise gönderirim.
Ha birde gerçekten cok hasta oluyrlar mı?😟