fyz81 kesinlikle ama kesinlikle doktora gidin ben maalesef kaç senedir bu durumu yaşıyorum sırf ihmal ettiğim için çok kötü bir boyuta geldi olay. İlerlerse sizin için çok zor olur siz daha bastasiniz doktor ilaç vericektir lütfen aksatmayin. Ve beslenmenize dikkat edin kabız olmamaya dikkat edin