fyz81 sezeryan sonrası kabızlık hala gecmedı ve bugun kan gordum tuavletteydım hala kabızlık var ve acıyor bunun ıcın hangı bolume gıtmem gerek artık bı doktora gorunmek ıstıyorm normal bı durum gıbı degıl sankı
Busragokceberra fyz81 A101 Şok Bim de doğadan kaysılı çay var onu iç bana dua edeceksin 2 tane falan eğer etkili olmazsa 3
Busragokceberra fyz81 Bir tane kremi var duzeliyor canım daha önce çok yaşadım uzun yıllardır çok şükür olmuyorum
fyz81 queen_bee doktora kesın gdıcem zaten gec bıle kalmısım boylr olucahını bılmıyordm bol sıvıyla gecer sanmıstjm kabızlıgı
fyz81 Zeydininannesi ayy deme ya en korktugum sey hamılelık sonrası cok kısıde oluyoms oyle duymustum basıma gelsın ıstemıyorm
Alaucar fyz81 çatlak oluşmuş olabilir bunun için genel cerrahtan destek alın çatlak ilerlemesin aynı sorunu yaşadım
mamiyin fyz81 genel cerrahiye gitmen gerek, bende de aynısı oldu sezaryenden sonra. Büyük ihtimalle basur vardır. Ve dereotu yiyin iyi gelir.
fyz81 mamiyin evde tedavısı varmı dere otu harıc yada genel cerahhıde ne yaoıyolar ılac falanmı verıyolar ılerı derece oldugu sanmıyorm bı kasıntı asırı acı yok cunku
mamiyin fyz81 evet ama gitmezseniz ilerleyebilir, ilaç verir büyük ihtimalle, siz gene de tedbirli gidin temiz olun, doktor muayene etmeden hemen öncede ıslak mendil ile silin
CeydaST fyz81 bende de önce ishal gibi olduydu sonra kabız olmuştum kan gelmişti. Gitmedim kendiliğinden geçti