Oğlum 1 yaşına kadar daha düzenliydi uykusu.Şuan 13 ay 21 günlük,ne ara uyuyoruz ne ara uyaniyoruz bizde bilmiyoruz.Aşırı yorgun,tabiri caizse "şırazesi kaymış"durumdayız.Ne oldu bu bebelere böyle bilmiyorum.Benimkine ek olarak birde iştahsızlık eklendi.Sabah kahvaltıları yok.Günde bir defa yiyor.