MinikPandam_ Sualim iyice konuşsun yürüsün bezden çıksın biraz da büyüsün, 3 yaş iyi bunun için. 3 düşünüyorum ben de
Irmakmelegim MinikPandam_ ille bezi bırakmak zrnda deil okul da bırakmak için zorlamazdın zamanla okulla bırakabilir çocuğun hazır olması önemli kızım 28 aylık 26 aylıkken okula başladı gayet hala belli hci de sorun yasamadim hatta emzik kullniyrz uykuda ve okul aşırı donanımlı gayet kızımda aşırı seviyor okulunu
Nltka Sualim benim oğlum hiç konuşmuyordu ilerleme kaydettim kreşle . Ama asıl ilerlemeyi dil terapistiyle kaydettim ilk önce dil terapistine verseydim daha iyi olurmuş
Aselkusum16 Sualim eğer anne çalışmıyorsa 3,5 yaşında verilmedi oda yarım gün tam gün değil benim şahsi fikrim doğrum budur şuan kızım 31 aylık önümüzdeki dönem eylülde 3,5 yaşına yakın olacak çalışmadığım için yarım gün göndereceğim öğlenden sonra
Sualim Aselkusum16 tabiki fikrinize saygi duyarim ama herkesin yasam standartlari farkli 3.5 yilimi eve adayamam malesef ilerde ise tekrar donerken 3.5 yil boyunca evde cocuk baktimi kimse kabul etmiyor. Ve o üç bucuk yılda kendime birşeyler katamamak sinir sistemlerimi alt üst ediyor malesef böylelikle verimli bir anne olamadığımı düşünüyorum yarın gün verip kalan yarım günü en verimli şekilde dinlenmiş bir anne olarak geçirmek bana daha mantıklı geliyor tabiki çocuğum fikride önemli fakat zaten biz seneye koreye dönüypruz eşim koreli 3.5 yaşında kreşe göndermek imkansız orda anaokulu 3 yaşta başlıyor kreş 18 ayda diğer çocuklara göre çok geri kalacaktır ve hiç oyun ortamı görmeden direk derse başlaması adapte olmasını çok zorlayacaktır. Korede kreş yaşı en geç 18 ay bu arada geneli 1 yaşta çalışan anneler ise 6. Ayda gönderiyorlar doğum iznide o kadar zaten
japonicamother Irmakmelegim merhaba bende Bursa’da ikamet ediyorum siz nereye götürüyorsunuz kızınızı
Irmakmelegim japonicamother özel egeberk anaokuluna gidiyor kızım şuan 28 aylık ben aşırı memnunum ozlucede
laliko35 Sualim çalışan bir anne olsaydım 12 aylıkken başlayacaktım vermeye ama istediğim gibi iş bulamdığım için evdeyım oturduğumuz ilçe de 3 4 saatliğine kreşe alışması için verecektim hemde çocuklarla oynamayı çok seviyor gönderelim dedik ama çok yüksek bir fiyat verdiler 3 saat için oda kaldı şuan 29 aylık kızım işe başlamazsam 3 yaşında göndereceğim kreşe oda gene yarım gün şeklinde olacak herşey çalışmama bağlı ama istiyorum kreşe okula alışsın 🌸
Sualim laliko35 evet kesinlikle bende istiyorum çocuklarla oynası çok yalnız büyüyorlar bizim zamanımız gibi değil malesef 😓