nesnes yaşantımızada bu kararı etkileyecek bir durum oluşmuşsa değiştirilebilir 😂
Irmakmelegim bir sınıfta 25 tane öğrenci olunca, yanımızda yardımcı personel olmayınca inanın başlarına bir şey gelmeden eve gönderdiğimiz günler dua ediyoruz. Siz evde bir çocuğu oyalayamamaktan bahsediyorsunuz birde bizi düşünün. O boyama, sanat etkinliği bahçe dediğiniz şeyi biz 25 çocukla yapıyoruz. Ve üstüne her gün dünya kadar şikayet alıyoruz. Özel okullar bu bakımdan iyiler çünkü onlar bir sınıfta 25 öğrenciyle gün boyu tek başlarına olmuyorlar. Çocuğunuz için çok sevindim ama 4 yaştan önce tavsiye etmiyorum.