2,5 aylıkken yapılması en rahatı dedi doktor bizde öyle yaptırdık. Lokal anestezi ile dikişli olarak. Önce iğne vurup uyuşturdu, sonra sünnet yaptı hissetmedi zaten iğnede ağladı sadece. Eve gelir gelmez bandajı çıkarın dedi o biraz acıttı canını. Antibiyotik krem verdi ilk ya 5 gün ya 1 hafta kullanın dedi. Pipisinin üzerine onu sürdük çok dokunmadan sadece üstten kremi koydum. Bezinin ön yüzünüde bolca vazelinledim yapışmasın diye hiç sıkıntı olmadı. 2 gün biraz zor geçti o kadar. Antibiyotikli krem sonrası, sarı kantoron yağı damlatın 3,4 damla pipisine dedi öyle yaptık hemen iyileşti çok şükür. Zaten calpol veriyor sünnet sonrası 1,2 gündğ ssnırım kullandık rahatlatıyor o da.