Egenin_pamugu Vay be hep bu postları korka korka okurdum ilk defa ben yorum atıyorum:)) 2 aylık kuzuysa bence hemen yaptır hemüz emekleyip dönmemesi hareketlerinin az olması artı olacak. benimki 3. Ayını doldurmak üzere, yaptırdım bugün 4. Gün, ne ağrı kaldı ne ağlama. Her bebek bir değil ama şöyle söyliyim ilk gün zorlu geçiyor ilk çişini yapana kadar/yapınca canı çok yanıyor işte orda pişman olabilirsin yaptırdığına ama 3. Günden itibaren iyi ki yaptırmışım diyceksin. 2. Gün bizimki sadece altını açmada bez değiştirmede kremlerini sürünce ağlıyordu meğer lidokain uyuşturucu etkili krem önce biraz sızlatıyormuş. Onu stopladım sadece antibiyotik etkili kremini sürdüm. İlk 2 gün düzenli 6 saatte bir aralıkla calpolünü içirdim. Kantaron yağı ben de duydum hatta kendi dikişlerimde de çok faydasını gördüm ama bebeme henüz hiç uygulamadım zaten dikişleri eridi gitti bile pipide kızarıklık şişlik vs kaldı. İlk iki gün her altnı değiştirmede kremlerini yeniledim özellikle kakasını asla bekletme bulaşmasın. Kimi doktor banyo yaptırıyor ama bizimki 5. Gün yaptır dedi. 2 günden sonra da günde 2 defaya düşürdü krem sürmeyi. Bezi büyüttük evet, karton bardak sürekli koydum ben kucaklarsam bile içim rahattı 3. Günden itibaren. 1 hafta boyunca koy dedi. Pipi başında hassasiyet çok oluyor karton koydurmasa bile doktorunuz eğer ağlaması sızlaması durmazsa siz kendiniz koyun zararı olmaz yazıktır el kadarkar acı çekmeleri kalbini sızlatıyor insanın. Bizde Gerçekten onunla beraber benim de canım yandı ağlarken ama bazı bebekler hatta daha da küçükler acısını bilmeyen bile oluyor. Doktorun da iyiyse hele çok daha iyi oluyor. Velhasıl iyi ki yaptırmışım şimdiden şifalar olsun inşallah miniğin çok güzel atlatır 🩵