Karannesi bizde meme reddi yaptı zar zor 4. Aya getirebildim sonra bıraktı hepten cebelleşiyodu memede doktor ilerde konusmasına etki eder peltek olmasına sevebpye olabilir dedi biberonla bile cebelleşyiosu oğlm smdi rahatladı dilini keşfetmeye başladı resmen bizde baya etki etti ama sizinki nası olur bilmyorum açıkcası bi doktora daha gidin derim ama karar bizimdi hatta eşim illk oğlum kroktu agladı briaz keske sadece sünnet yapsaydık deid doktor arkadan söhledi bence iyi oldu ilerde yaptıramazdınızz konusmasına skıntı yaratırdı deid