tombikinannesi Bebeğim 4 aylık sünnet için geç kalmışsınız 1 yaşında yapalım dedi başka doktora gitmelimiyim acaba bunu söyleyen yardmcı doç dr
Egenin_pamugu tombikinannesi onu diyen doktor değildir bence ne demek geç kalınmış 5 yaşında sünnet olan çocuk biliyorum
Fatmaergoren tombikinannesi 3 buçuk aylıkken yaptırdık çok rahat ettik dönmeye başlamadan hemen yaptırın çabucak iyileşiyor zaten hiç vakit kaybetmeyin ilk gece zorlanırsınız o kadar
Gmzcbt21 tombikinannesi geçen hafta cumartesi sünnet oldu oğlum 4 aylıkken iyileşti bile. Başka doktora gidin az daha gecikseydiniz yine yapardık ama zor olurdu donemeye başlardı ellerdi dedi. Tam vakti daha erken olsa daha kolay olurdu ama zamanlama iyi bence
ilkaay0 tombikinannesi ne alaka ya geç kalmışsınız diyip daha geç tarih veriyor 😁 Valla ne kadar erken o kadar iyi ben 45 günlükken yaptırdım çok rahat iyileşti
cihangirm Yok canım daha neler bende 5 aylıkken yaptırdım doktor dedi ki tam sınırda geldin dönmeye başlamadan yapılması iyileşmesi için iyi olur dedi Bi gün bile geçirme başka doktora git
Lalalac 1 yaş daha zor hareketli olcak. Ben 3 aylık yaptırdım çok rahattı ama 4 ten sonra cidden hareketliydi dönüyordu her tarafa iyiki 3. ayda yaptırdım dedim amaaa 1 daha beter olur hemen 4 te yaptırın zaten çekeceğiniz 1 haftalık birşey
cihangirm tombikinannesi aynen saçmalamış 1 yasi beklersen çok zorlanırsin ben bile beş aylikti dedim keşke daha erken yaptirsaydim hareketlenmeden iyice hemen yaptır zaten 1 hafta on güne hiç bisi kalmıyor inşallah iyi Bi doktora denk gelirsin canım
momysskaan Fatmaergoren deri de yapışma oldu mu canım hareket ettirmek gerekiyor muş kimi doktor öyle diyor kimsi bişey demiyor
Gmzcbt21 tombikinannesi komşumun oğlu 5 aylıkken oldu çok hareketliydi emeklemeye çalışıyordu hatta sırt üstü durmuyordu. Aynı doktora yaptırdık sakinmayin hiç bişey olmaz dedi doktor. Normal hayatınızda devam edin dedi. Dediğim gibi 1 hafta oldu hiç sünnet olmamış gibi
Gmzcbt21 tombikinannesi genel anestezi hiç bir yaş grubunda kullanmadığını söylemişti doktorumuz. Lokal yapıyormuş. Bence farklı bir doktor araştırabilirsiniz. O yaşlar daha zor sürekli hareket halinde olacak ellemek isticek daha geç iyilesek. Siz yaptırın hem ona hem size daha zor olur ilerde. Çünkü tüm doktorlar yapıyorsa bir tek o mu yapmıyor. Benim oğlum da yerinde durmuyor ana kucağından zıplaya zıplaya kendini yere atıyor resmen at olarak kullanıyor. Hareketle alakalı degildir. Bacaklarından bağlanmıştı oğlum hiç sorun olmadı.
nrslkvnc tombikinannesi zaman geçmeden yaptırın bence. Çocuk dönmediği sürece geç kalınmış olmaz. Biz 3 aylıkken yaptırdık çok rahat ettik.
bibibibiskrem tombikinannesi çok saçma eltim 9 aylık yaptırdı ilk gün kucağında gezdirdi emeklemesin bı zarar vermesin diye 2. Gün normale döndü yerde emekledi yuvarlandı bı sorun yasamadi . 4. Ay daha kolay olur
selimmoms_ tombikinannesi ne kadar hareketlenirse okadar zor bu çocuk 1 yaşında yüricek zorlanırsınız bence biz 7 günlükken yaptık hiçbirşey anlamadık çok şükür çok kolay geçti
tombikinannesi Gmzcbt21 ne kadar sürüyo acaba benimkinin hiç durmuyo bacakları sürekli hareket halinde