bonusinem valla hamile olduğumu öğrendiğimizde ilk once kolye aldı, sonra köpek aldı cok istiyordum senelerdir. Doğum hediyesi almadı ama kayinvalidem geçen ağzından kaçırdı bileklik yaptircakmis. Hediye alınmalı. Kadın hamileligi boyunca ne kadar sıkıntı çekiyor, sonra dogum zaten ölüm gibi bir şey içinden bir insan çıkarıyor. Yetmiyor ömür boyu anne olmanin sorumluluğunu üstleniyor, gecesi gündüzüne karışıyor. Bitmeyen bir iş, sonu olmayan bir mesaiye başlıyor kadın. Eh ufak da olsa bir hediyeyi hak ediyor.