@prensesannesi1_ doğumdan sonra hemşire geldi kalçadan iğne yapmam lazım biraz dönebilir misiniz dedi benide nasıl belden uyuşturduysa anestezi boynumdan ayak parmak ucuma kadar uyuştum kollarımı bile hissetmedim doğumhane de anında başım hariç her yerim uyuştu 5 6 saat sonra yavaş yavaş gitti uyuşukluk neyse ben hiçbir yerimi hissetmiyorum yani oynatamam kalçamı başka bı yerden vuramaz mısınız dedim bacaktan vurayım o zaman dedi üst tarafımdan vurdu ama dizimin üst kısmında uyuşukluk iğne batması gibi bişey kaldı 1 sene oldu doğum yapalı hâlâ içten içe arada uyuşur orası