prensesannesi1_ benim sol bacağıma yapılmıştı doğumdan çıktıktan 3 4 saat sonra ağri kesici istedim bacağimdan iğne yaptılar doğumdan sonra 2 buçuk ay o bölgeyi hissetmedim ve içi iğne batar gibi acıyı sizliyo şuan doğum yapalı 5 ay oldu şuan hissediyorum ama o iğne batması ve hassasiyet geçmedi dokununca da aciyo dün hastaneye gittim fizik tedaviye yarın emar çekilcek kan verdim bekliyorum