Miranalimom zencefildiye_birii bu moddeli biliyorum teşekkürler. Odasida çok tatliymis saglikla büyüsün iiçinde ..
Cedricc zencefildiye_birii oda müthiş olmuş güle güle otursun meleğiniz 🧿🥰🌺 Yatak gırç gırç ses yapıyor mu peki ?
Minigimherseyim zencefildiye_birii çok güzel olmuş bebeğimiz kaç aylık benim kızım bir yaşında bende yatak düşünüyorum üstünden atlama oldu mu hiç.
zencefildiye_birii Cedricc çok sağolun daha güzeli bebeğinizin olsun 🍀 şuanlık bir gıcırdama yok iki ay oldu alalı zamanla olurmu bilemiyorum
Cedricc zencefildiye_birii çok teşekkür ederim güzel temenniniz için 🌷son olarak yatak kenarlarına koyduğunuz yastıkları nerden aldınız acaba
zencefildiye_birii Cedricc yeşil olanları yorgan yaptırdığım bir sayfa yanında hediye gelmişti bebek uyku seti diye bir sayfa instagramda turuncu küçük yastık bimden almıştım diğerleri de english home
zencefildiye_birii Minigimherseyim bebeğim 11 aylık üstten atlama olmadı çünkü sürekli yanında uyuyorum gündüz uykularındada yalnız uyuduğunda kenarlara daha yüksek bariyer yapıyorum herhangi bir sorun olmadı şuana kadar yürümeye başlayınca kendi inip çıkacak zaten kapı girişinden ozamana kadar önlemimi alıyorum
Minigimherseyim Satranc tek kişilikse işbir Comfort öneririm çift kişiliği ben kullanıyorum çok memnunum. Kızımada işbir in bebek yatağını aldım
Candy_88 Satranc yataştan almıştık yaşını söyleyince onlar önermişti.. Bu yaşta sert yatak olmalıymış omurga sağlığı için ona dikkat edersiniz star modelimiydi neydi bizimki
Zeliff Satranc kızıma büyüyen beşik kullanıyoruz şuan küçük modda 3 yaşına girecek hâlâ rahat yatabiliyor memnunum. Önümüzdeki aylarda odasını düzenleyeceğim büyük modda kullanacağım bende iç yatak arayışındayım büyüteceğim kararsızım