asocialmom ben yıllardır yapıyorum, hamileyken de yaptım. Bebiş 40 günlük olunca da yapmaya devam ediyorum. Kilo vermek için asla yapılacak bir spor değil. Ama kas kuvvetini arttırmak, vücudu şekle sokmak için birebir. Karnınızdaki yağlardan şikayetçiyseniz öncelikle diyet yapıp kilo vermeli, yağ oranınızı azaltmalısınız. Sadece pilatesle hele ki karın gibi bir bölgede sonuç alamazsınız.