beyzzsenturkk_ Binnur_cam eşimde öyle dedi bit pazarında eskiciye hurdacıya satarlar diye çok üzülüyorum yeniden farkı yoktu içim içimi yiyo ya her yeri aradım taradım allah onlardan cıkartsın ya