sabah yürüyüşe çıkacaktık bi baktık araba yok hatta arabanın içinde kızımın oynadıgı magnet tarzı seyleri bile yere atmışlar arabanın a’sı yok ortada allahtan evde bi tane de baston tarzı chicco vardı ama bugun onunla yürüdük moralim çok bozuk kızım 10 aylık bu baston araba yatar pozisyon olmuyo kızımın uykusu gelirse napıcam tekrar yeni araba mı almalıyım nasıl açılıp kapandığını da tam çözemedim dışarda nasıl uyutucam çok sinirliyim oturup ağlamak istiyorum aylardır bina girişinde bırakıyordum asansör yok diye çıkartamıyodum kim nasıl çaldı hiç bilmiyorum dolap uygulamasından almıştım onu da canyon model tekrar dolaptan temiz bişey mi baksam napmalıyım😩😩😩