Kevserrrrrrrrrr 39+3 haftalık hamileydim.İlk bebeğimi sütten kesmeyi deneyeyim dedim meme ucuna çok az salça sürdüm emmek istediği zaman açıp gösterdim bak uf olmuş annecim dedim,emmedi kapattı.2-3 kez daha emmek istedi yine gösterdim.O akşam doğuma gittim zaten 😀 Hastanede 2 gece kaldım bu süreçte beni görmedi ve emmek aklına gelmedi.Eve geldiğimde kucağıma yatınca aklına geliyordu,2-3 kez açmaya yeltendi hemen başka bir şeyle oyaladm öyle öyle unuttu.Ama ikinci bebeğimi birkaç hafta kıyıda köşede emzirmek zorunda kaldım ablası görmesin diye 😂 sonra alıştı hiç istemedi.Şimdi günde bir kez sağıyorum 70-80 cc.Onu da akşam yatarken süt içiyor,o sütün içine karıştırıp veriyorum.Az da olsa anne sütü almış oluyor 😍