Bebeğim 9 aylık bu gün tekrar hamile olduğumu öğrendim inanamadım kimseye söyleyemedim doktor bile bebeğin küçük değil mi dedi bunun planlanmış bi hamilelik olmadığı çok açık değil mi? Asıl sorum şu kızlar bebeğim emiyor ve devam etmek istiyorum ne yapmalı ne zaman bırakmalıyım siz neler yaptınız ?