tugce1667 Yargılamak ya da eleştirmekten ziyade şöyle bir önerim olacak. Tv açıkken ve kapalıyken bebeğinizin hal ve hareketlerini gözlemleyin. Açıkken hipnoz olmuşcasına sabit kalıyorlar. Öğrenmeye keşfetmeye açık değiller ve bu da yeni beceriler edinmelerine engel oluyor. Ama tv kapalıyken sürekli çevresini inceleyen, gülücükler saçan iletişim kurmaya çalışan bir bebeğe dönüşüyorlar. Sadece gözlemleyin sonra annesi olarak siz karar vereceksiniz tabii.
Ben bir iş için yalnız bırakmam gerekiyorsa oyun halısına bırakıyorum. Sık sık kontrol ediyorum. Ya da mutfakta yemek yapacaksam onu da alıyorum sürekli konuşarak dikkatini çekmeye oyalamaya çalışıyorum. Siz de deneyebilirsiniz. 🌸