Egenin_pamugu Bebeklerde otizim kimi zaman 2 3 yaşından sonra belli eder kendisini ve bunu tetikleyen en büyük etken Tv ve televizyonlardır. 6 aylık bebeğe 2 aylık bebeğe tv izletip burada vicdanını rahatlatmaya gelmiş annelere sesleniyorum. Lütfen değerli anneler lütfen bırakın yemek yapmayın iş yapmayın lütfen bebeğinizi dünyada ki en büyük düşmandan koruyun. Şuan bişey olmaz diye düşünmeyin, ilerde çok büyük sıkıntılarını göreceksiniz maalesef… Amaan biz izledikte noldu demeyin, bizim zamanımızda ki ekranla şuan ki ekran çok farklı. Bebeğim 18 aylık yapışık ikiz gibiyiz, tuvalette bile birlikteyiz yemek yaparken kucağımda, su içerken kucağımda, yemek yerken kucağımda. Yemek yemiyor mu? Yemesin. Bütün evi turlayıp yediriyorum. Öyle günleri bilirim ki banyoda yedirdiğim suyun altında. Gittiğim evlerde kapattırırım. Annelerim lütfen miniklerinizi yabancı insanların kucağına bile vermekten imtina ederiz. Ama evde ki en büyük düşmandan koruyamıyor muyuz ? Lütfeen izletmeyin lütfeen.