LivaLiva Super_anne3434 bizde 450 veriyoruz doz basına sanırım bu civarlarda hep ben arkadaşlarım biz 250 yaptırdık deyince bi kafam karşıtı da teşekkürler
LivaLiva Serenkoc33 690 da baya çokmuş ya bu fiyatı ilk defa duydum 250 ye yaptıran da olunca kafam karıştı 🤷🏼♀️