Serranaile Seraap27 bende tam 8.ay da çok zor geçiyor diyecektim siz yazdınız 🥰 8 ay 14 günlük kızım var ve her gece 4de 5 de uyuyor bu gece de 5i gördük 🤦🏻♀️ Gece gündüz birbirine girdi delirmek üzereyim artık 😔😣
bireylulmeselesi_ Mukaddes34 evet benimde erkek aynen çok gazlı ve nazli oluyor sizinde başak nasıl yaramazliği bellimi simdiden benimki çok huysuz gündüz yine uyuyor ama 12 den sonra hic uyumuyor
Mukaddes34 bireylulmeselesi_ aynen öyle şimdi uyuyor sonra sabaha kadar nöbet yalancı ağıtlar iç çekmeler çok nazlı ya