deletedmom111 benim oğlum 18.ay girecek ilk doğduğu zamandan 4.aya kadar uykusu çok güzeldi düzenliydi 4.ayda 1ay 1,5-ay kadar gece 3-4 yatmaya başlamıştı sonra düzeldi 9.ayda diş Çıkartana kadar normal düzene döndü o aylarda sanırım çoğu bebekte oluyor şimdi diş Çıkarma dönemindeyiz gece 1-2 yatıyor 🤦🏻♀️O aylarda Bebekler atak Dedikleri Şeye tuTuluyor galiba 🤭🤭