Maymami bana neden abla dedin çok yaşlı hissettim 😀 kafamda günlerdir bu konu ve evet sana hak veriyorum. Eğer 3. Evlat sahibi olursam böyle bir yönteme başvurmayacağım. Buna rağmen yine bir oğlum olursa pişman olacak mıyım? Hayır. Aksine, benim için kız evlat hayırlı değilmiş ve ben iyi ki zorla olmasını sağlamamışım diyeceğim. Daha bir saat önce bu kanaate vardım ve şimdi yorumunu gördüm. Teşekkür ederim 🙏🏻