Rrabiaa ben bebek törpüsü kullanıyorum etini keserim diye korkuyorumğnkü kan durmazmış siz iyi cesaret etmişsiniz çok eti tırnaklarına çok yakın bebek törpüsü hem kolay hem rahat hemde acıtmıyor bence deneyin biraz büyüdüğünde tırnak makasıyla kesersiniz